Concept en Zo Logo

Syntrus Achmea Hypotheken

Goed voor elkaar.

Syntrus Achmea Hypotheken is onderdeel van Syntrus Achmea Real Estate & Finance. De hypotheektak van Syntrus Achmea richt zich primair op onafhankelijke hypotheekadviseurs die de producten weer aanbieden aan consumenten.

Achtergrond
Uit diverse onderzoeken kwam naar voren dat de hypotheektak een wat oubollig imago heeft bij de doelgroep (hypotheekadviseurs). Een respondent omschreef Syntrus Achmea Hypotheken als: ‘de grijze man met een vulpen’. Nu hoeft dat niet persé slecht te zijn, want qua dienstverlening zijn de hypotheekadviseurs erg tevreden over deze hypotheekaanbieder.

Opdracht
Aan ons de vraag om aan de hand van de insights van recente klantonderzoeken een nieuwe pay-off te bedenken en een communicatie-concept, waarmee Syntrus Achmea Hypotheken de hypotheekheekadviseurs kan gaan bedienen.

Aanpak
Aan de hand van een workshop met een representatieve groep medewerkers haalden we alle kennis en insights op die ons leerden waar het bedrijf voor staat, hoe zij over zichzelf denken en hoe de markt over hen denkt.

Wij onderscheidden vervolgens een tweetal soorten behoeften: die van de consument (die uiteindelijk kiest voor een hypotheek) en de adviseur.

Van daaruit kwamen wij tot de volgende merkbelofte
Met een hypotheek van Syntrus Achmea Hypotheken komt het allemaal dik in orde. Gedurende de aanvraag, maar ook zeker nà het afsluiten van de hypotheek.

Ondersteunend bewijs:
• Begrijpelijke hypotheekproducten met aantrekkelijke rente
• Meer dan 50 jaar historie en een gezond en degelijk bedrijf
• Een menselijk gezicht
• Alles in eigen beheer
• Alleen hypotheekproducten
• Hypotheekadviseurs zijn onze partners in business

Met een hypotheek van Syntrus Achmea heb je het goed voor elkaar. Alles is geregeld en je hoeft je nergens zorgen over te maken. Daarom voel je je heerlijk op je gemak in je nieuwe huis. Het ultieme thuisgevoel.

Maar ook vanuit menselijk oogpunt. We zijn goed voor elkaar. Voor de hypotheekadviseurs met wie we, als partners in business, een langdurige relatie opbouwen op basis van vertrouwen. Niet alleen gericht op het aflsuiten van de hypotheek voor hun klanten, maar ook voor het proces daarna. Zodat zij proactief kunnen acteren en goed advies kunnen geven.

We zijn goed voor elkaar
Voor al die mensen die na het euforische moment van ‘ja’ zeggen tegen een nieuwe koopwoning een gewoon goede hypotheek nodig hebben. Maar ook als het financieel even tegenzit. Bijvoorbeeld bij ontslag of een echtscheiding. Want een hypotheek, daar zit je langer aan vast. Wij denken mee in oplossingen niet in drempels. En waar vind je dat nog in de financiële wereld?

Voor de pensioenfondsen, verzekeraars en charitatieve instellingen. Maar nog belangrijker: de (pensioen) deelnemers. Want wij willen op een verantwoorde en duurzame manier met het kapitaal omgaan. Met oog voor de lange termijn en toekomstige generaties. Het is het geld van ons allemaal.

Voor de huizenkopers, de hypotheekadviseurs en de institutionele beleggers.

Klant:
Verantwoordelijk klantzijde:

Annabelle Joosten (Marketing), Karin Hexpoor (Communicatie)

Concept en Zo:

Roy Nikkelen (Account management), Axel Wessels (Creative Director), Joost Olsthoorn (Design), Djan Alblas (Design), Martijn Gijsbertsen (Fotografie), Moeder Anne Casting (Casting)

Locaties:

Grace Locations

Fotografie

Aan de hand van de pay-off ‘Goed voor elkaar.’ ontwikkelden wij vervolgens de campagnefotografie van A tot Z; Casting, locaties, draaiboeken etc. 

Fotografie

Aan de hand van de pay-off ‘Goed voor elkaar.’ ontwikkelden wij vervolgens de campagnefotografie van A tot Z; Casting, locaties, draaiboeken etc. 

Advertenties

Aan de hand van de pay-off ‘Goed voor elkaar.’ ontwikkelden wij vervolgens de campagne fotografie van A tot Z; Casting, locaties, draaiboeken etc. 

Advertenties

Aan de hand van de pay-off ‘Goed voor elkaar.’ ontwikkelden wij vervolgens de campagne fotografie van A tot Z; Casting, locaties, draaiboeken etc. 

SEH Beurs 2019

De ‘Goed voor elkaar’ campagne werd ook ingezet tijdens de SEH-beurs (SEH: Stichting Erkende Hypotheekadviseurs) die in februari 2019 in Nieuwegein werd georganiseerd.

De reacties op de stand waren zeer positief, zowel onder eigen personeel als onder bezoekers van deze stand.

SEH Beurs 2019

De ‘Goed voor elkaar’ campagne werd ook ingezet tijdens de SEH-beurs (SEH: Stichting Erkende Hypotheekadviseurs) die in februari 2019 in Nieuwegein werd georganiseerd.

De reacties op de stand waren zeer positief, zowel onder eigen personeel als onder bezoekers van deze stand.

Meer informatie
over dit project?

Wilt u meer weten over dit project of over onze dienstverlening?
Bel of mail ons dan gerust.

Neem contact op of bel naar 020 – 77 39 022